Hej folkens
Det er en "Stamo" model, altså en stationær motor, grunden til den er med kickstarter er vel at den simpelthen er for hård til en snoretræk starter, og helt sikkert at det er et tændingssystem helt grundlæggende som på en gammel knallert eller MC - Der er ikke en gearkasse på den med flere gear, men om der er udveksling fra krumtappen og til den store gammeldags remskive der sidder på en slyngkobling ( 117 x større end på en puch maxi ) - skal jeg ikke liiiige i skrivende stund gøre mig klog på..
Jeg kender godt alle de gængse tricks med elektronikken, men den dag jeg lige kort stod og rodede lidt med den, kunne måleinstrumentet ikke rigtigt finde noget særligt spænding nogle steder..
Hvis ikke jeg finder et sted med "rigtige" dele til den, ja så er der jo kun stumpemarkeder, uoriginale ting osv.. men den slags er jo knap så målrettet og kan jo tage lang tid og flerer forsøg inden man finder noget der passer på og samtidig virker..
Jeg håber stadig på en samler eller anden der har gode sager i gemmerne falder over dette indlæg!

Mvh. Carsten