Dato og tid er tirs 11. dec 2018 13:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked

Geografisk sted: Samsø - Medlem nr. 3807 i DVTK
Da jeg oprettede mig herinde, var det også første gang, jeg var på et forum. Jeg valgte dengang at skrive geografisk sted og interesse i brugernavnet. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle kalde mig, men jeg kunne se, at de fleste andre brugere, havde brugt et pseudonym, så det måtte jeg også hellere. Jeg har siden oprettet mig som bruger på andre fora, og der har jeg valgt at anvende mit eget navn.

larslaudal skrev:
Min opfattelse er at flertalet vil have geografisk sted og bare fornavn skrevet i indlæget

Jeg hører til flertallet mht. til et fornavn og geografisk sted. Ofte svarer jeg på spørgsmål selvom det ikke står der. Jeg har endda fået private e-mails, hvor folk ikke engang har kunnet underskrive sig, og man har ikke kunnet læse navn ud af mail-adressen. Den slags henvendelser bryder jeg mig ikke om, jeg har for det meste svaret, men har dog heller aldrig hørt et tak for hjælpen efterfølgende.

Jeg tillader mig herunder, at citere Jesper Bering, da jeg ikke kan skrive det bedre selv:

Jesper Bering skrev:
Jeg har ikke noget decideret imod at folk vil være anonyme - men jeg forstår dem virkelig ikke. Jeg uddeler da også mine velmente - og forhåbentlig nogenlunde gode - råd til de brugere der skjuler deres identitet bag et pseudonym, men jeg sidder tilbage med en underlig smag i munden, når jeg har skrevet et svar til en som jeg ikke aner hvem er, eller hvad hedder. Han ved hvem jeg er - jeg kender kun ham som en grå tåge med et fjollet ikke-navn.

At korrespondere med anonyme medborgere svarer nærmest til at gå til veterantraktortræf og snakke med nogen der går rundt med en sort sæk over hovedet for ikke at blive genkendt, eller med nogen der ikke vil tage solbrillerne af og ikke vil give hånden til dem de møder.

Citatet er sakset fra dette indlæg: viewtopic.php?p=8376#p8376

http://samsolandbrugsmuseum.dk

Bukh, David Brown, Belarus, Ferguson/Massey Ferguson, Ford/Fordson og en masse andet (Dronningborg, Krupp, McCormick, New Holland, Fraugde, Langeskov, Skjold, Fiona, JF, Gyro, Solus m.fl.)

Geografisk sted: Kirke helsinge Vestsjælland
Det er vel almindeligt høflighed at presentere sig ved navn og bopæl hvisman ønsker hjælp med noget,men det er måske gået helt af mode.
Hilsen Søren

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuglebjerg Sydvestsjælland
Ivan du husker bedre end jeg - havde helt glemt den herlige tråd, Salig Jesper kunne om nogen komme ud med det på sin egen måde.

Hellere ægte storhedsvanvid end falsk beskedenhed.. (Erik Clausen)

Geografisk sted: Samsø - Medlem nr. 3807 i DVTK
kroman skrev:
Ivan du husker bedre end jeg - havde helt glemt den herlige tråd, Salig Jesper kunne om nogen komme ud med det på sin egen måde.

I hvert fald med den tråd - for den glemmer jeg aldrig. Men det er måske fordi, at jeg var meget involveret i den :roll:

http://samsolandbrugsmuseum.dk

Bukh, David Brown, Belarus, Ferguson/Massey Ferguson, Ford/Fordson og en masse andet (Dronningborg, Krupp, McCormick, New Holland, Fraugde, Langeskov, Skjold, Fiona, JF, Gyro, Solus m.fl.)

Site Admin
Brugeravatar

ja sådan er det jo bare. jeg husker også en tråd ganske tydeligt
, det var noget med et skærmsæde :D

Geografisk sted: Maugstrup, Vojens
Inden jeg tilmeldte mig dette forum havde jeg læst denne lange lange tråd om brugernavne som en del åbenbart havde andet end kun praktiske problemer med. Stor var derfor min undren da jeg fik en mail fra forum (trådovervågning) der havde Fupzz som afsender! Den var JEG faktisk ved at sortere fra! Da jeg alligevel ikke gjorde det kunne jeg, med denne tråd i baghovedet ikke andet end more mig lidt.....

Site Admin
Brugeravatar

Hej Poul
ja det er en lang historie
efter at min aller første mailadresse måtte opgives fordi jeg fik for meget spam, fandt jeg ud af at man skulle ha flere mailadresser - een til udelukkende privat brug, og nogle man kunne bruge i flæng hvis der var risiko for spam og virusangreb. til det oprettede jeg så bl.a. fupzz@msn.com som kunne slettes igen hvis den modtog for meget spam. da jeg hedder Jens var der et par stykker i historien man kunne identificere sig med nemlig Jens Lyn eller Jens Fup som nok er kendt af de fleste. jensfup var optaget, så blev det fupzz der blev navnet dengang og den mail jeg brugte i velkomstmailen til nye brugere da den blir sendt til alle der forsøger at tilmelde sig. da vi har mange autotilmeldinger bliver den adresse sendt automatisk i den vide verden til alle spambots og mailhøstere og jeg modtog uanede mængder af spam på den mail. men mine private mail som du kan se andre steder i forum, hvor den så er skjult for spammere og ikke tilmeldte, er stadigvæk ren for spam. men du har ret i det ser lidt møstisk ud og jeg vil lave en ny mail der kommer til at hedde dvtk-forum til fornavn som sendes til nye brugere :)

Geografisk sted: Vesthimmerland
kroman

Det ville du nok ikke have siddende på dig, så du har allerede skiftet.
Men heller ikke i denne forbindelse er det helt uden problemer at ændre det eksisterende.
Hos mig kunne hotmail ikke genkende den nye mailadresse, så mailen blev automatisk sorteret fra som spam og lagt i mappen "uønsket post".
Hvis du stadig har den gamle mailadresse, så bør du måske udsende en mail til alle, hvor du med store bogstaver i overskriften advarer om, at der skiftes.?
Det kan evt. også oplyses i Pioneren sammen med en god reklame for forum.? :)

Geografisk sted: 5853 Ørbæk
Jeg undskylder mit Bruger navn, men jeg havede ikke set dette før nu...
Jeg tænkte bare at det var nemmest hvis jeg brugte det samme navn som jeg bruger i nogle andre foraer hvor jeg ønsker en vis anonym identitet.

Men jeg håber jeg kan beholde mit nuværende brugernavn.

Mvh
Joakim Bull
Kragelund ved ørbæk

Ejer en Bukh 302 og volvo 500 men kunne godt bruge et par stykker mere :-D

Brugeravatar

Geografisk sted: Bevtoft - Sønderjylland
Jeg må indrømme at jeg har overtaget Jesper Berings holdning til det der med fancy brugernavne. Folk kan kalde sig hvad de vil, men hvis der ikke er et fornavn under indlæget, og/ eller en geografisk sted, så går de glip af mine gode råd. Der har været en del det sidste års tid hvor tråden døde, men hvor problemet lå lige til højrebenet. Ærgeligt for dem, og så forsvinder fra forummet igen. Syntes vi har et rigtig godt forum.

61èr Fordson Dexta bensiner

Gumme

Jeg håber mit kan gå... Jeg har både For og efternavn postnummer og by, dog kalder jeg mig fair :-D

Brugeravatar

Geografisk sted: Bevtoft - Sønderjylland
Sagtens :-) Du er jo Joakim fra Ørbæk :-) :-) Rigeligt ;-)

61èr Fordson Dexta bensiner

Gumme

gumme skrev:
Sagtens :-) Du er jo Joakim fra Ørbæk :-) :-) Rigeligt ;-)

:D :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]