Dato og tid er tors 4. mar 2021 08:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Vil du have portalside og fotogalleri tilbage
Afstemning sluttede fre 23. jan 2009 02:52
ja jeg vil gerne have portalsiden tilbage 33%  33%  [ 4 ]
nej jeg kan sagtens undvære portalsiden 17%  17%  [ 2 ]
ja jeg vil gerne have fotogalleriet tilbage 25%  25%  [ 3 ]
nej jeg kan godt undvære fotogalleriet 25%  25%  [ 3 ]
Afgivne stemmer : 12
Forfatter besked
 Titel: fed bag
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuglebjerg Sydvestsjælland
nå nu har jeg kæmpet en brav kamp for at få det hele til at virke og nu kunne jeg godt tænke mig lidt fed bag - virker det som det skal og mangler der noget osv. det hjælper ikke at klage over designet selv om det er lidt anderledes end det gamle, men inde i brugerkontrolpanelet kan man ændre det.

herunder en afstemning om I vil have portalsiden og fotogalleriet tilbage?

portalsiden kan sagtens undværes og fotogalleriet var ikke særligt benyttet og er brugerne ligeglade ser jeg ingen grund til at bruge tid og kræfter på at lave det

billederne eksisterer stadig og de kunne evt lægges op på http://www.dvtk.dk

afstemningen vil køre til d. 20 januar 2009 og og den afgør hvad der skal laves

Hellere ægte storhedsvanvid end falsk beskedenhed.. (Erik Clausen)

Titel: Re: fed bag

Geografisk sted: Djursland
Ja tak til Portal siden ... jeg syntes den var god at ha´ på en hyggelig måde da den var der sidst med den gammel forum... men boardindeks siden falder fulstændigt sammen.. eller ind i hinanden skulle jeg sige, i forhold til den gammel... at det hele ligger meget tætter sammen gøre det ikke bedre,

og det at de nye indlæg ikke er fremhævet med tungt eller mørkt skrift (som før var der op til kl:24 ) gøre det endnu mere vanskeligt syntes jeg.. men skal virklig kigge sig godt efter for at find frem til det ny indlæg.. hvis der kan gøres nogle ved det, vil det bestemt være en fordel.

Ang billede galleriet, det var rart nok at den var der selvom der var egentligt ikke ret mange der benyttet siden .

Boardindeks siden falder fulstændigt sammen.. eller ind i hinanden skulle jeg sige, i forhold til den gammel... at det hele ligger meget tætter sammen gøre det ikke bedre.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hej Jens

Okay så var jeg lidt hurtigt på aftrækkeren.... du var ikke helt færdig med omlægning af siden kan jeg se... det er blevet meget bedre nu.

Geografisk sted: Sønderborg kommune
[quote="Ben"]

og det at de nye indlæg ikke er fremhævet med tungt eller mørkt skrift (som før var der op til kl:24 ) gøre det endnu mere vanskeligt syntes jeg.. men skal virklig kigge sig godt efter for at find frem til det ny indlæg.. hvis der kan gøres nogle ved det, vil det bestemt være en fordel.

[/quote]

Du kan jo altid klilkke på "aktive emner" foroven. Så kommer alle de tråde frem, der har været skrevet i siden du sidst var online. Ved ikke om det lige er det du henviser til, men det er i hvert fald en lækkert knap :p

[quote="karsten.hartvig.jorgensen"

Du kan jo altid klilkke på "aktive emner" foroven. Så kommer alle de tråde frem, der har været skrevet i siden du sidst var online. Ved ikke om det lige er det du henviser til, men det er i hvert fald en lækkert knap.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ja det er den, men det var ikke lige det jeg ment.. I den gammel forum var alle nye inlæg fremhævet med mørkt skrift, men det ser ikke ud til at det kan lade sig gøre, men pyt med det... jeg overlever nok.

Har kigget lidt rundt ind på Phpbb support side, http://www.phpbb2.dk/forum/index.php men kunne ikke få øje på nogle der mener om det.

Brugeravatar

Geografisk sted: Bevtoft - Sønderjylland
Hej Kroman

Tjaaaa,- jeg tror bare man lige skal vænne sig til det nye lay out, så skal det jo nok gå. Jeg er af natur lidt imod forandring, men sommetider må jeg da indrømme at der sker forbedringer. Hvis det gør dit arbejde nemmere, så syntes jeg det er i orden. Jeg kan ikke se, at det ikke skulle kunne komme til at virke.

Gumme

Geografisk sted:          
Kære Jens,

Jeg stemte blankt om billederne. Ved nærmere eftertanke synes jeg imidlertid at det er lidt fjollet at have billedgallerier 2 steder - så hvis der er et på dvtk.dk der kan bruges til de gamle billeder, så kan du da ligesågodt lægge dem der?

Hvis vi skal have 2 forskellige billedgallerier, så skal det efter min mening være fordi de 2 gallerier kan noget forskelligt, eller skal rumme noget forskelligt.

hilsen Jesper

Site Admin
Brugeravatar

Ben: Når du er logget på kan du dels klikke på vis aktive indlæg eller vis nye indlæg eller se iconet længst til venstre på hoved siden er der nye indlæg lyser det op

Gumme: designet er det samme stort set som i det gamle forum . der var 2 i starten men jeg mener det her er det mest overskuelige. og det er blevet betydeligt nemmere for mig og jeg synes osse det kører noget hurtigere nu.

Jesper: Det galleri på http://www.dvtk.dk lægger jeg billeder op i manuelt når ånden er over mig, det der evt skulle være i forb. m. forummet skal brugerne selv lægge billeder op i og alle vil få deres eget album, og de er ikke afhængige af mig. det er helt fint med billeder i indlæggene som illustration, men mere generelle billeder er det vel mere smart at have lidt i en samling?

nu fik jeg skrevet i det første indlæg "lidt fed bag" jeg mente faktisk MEGET feed back - er der virkelig kun 4 der har en mening??

Geografisk sted: vestjyland
[quote="kroman"]Ben: Når du er logget på kan du dels klikke på vis aktive indlæg eller vis nye indlæg eller se iconet længst til venstre på hoved siden er der nye indlæg lyser det op

Gumme: designet er det samme stort set som i det gamle forum . der var 2 i starten men jeg mener det her er det mest overskuelige. og det er blevet betydeligt nemmere for mig og jeg synes osse det kører noget hurtigere nu.

Jesper: Det galleri på http://www.dvtk.dk lægger jeg billeder op i manuelt når ånden er over mig, det der evt skulle være i forb. m. forummet skal brugerne selv lægge billeder op i og alle vil få deres eget album, og de er ikke afhængige af mig. det er helt fint med billeder i indlæggene som illustration, men mere generelle billeder er det vel mere smart at have lidt i en samling?

nu fik jeg skrevet i det første indlæg "lidt fed bag" jeg mente faktisk MEGET feed back - er der virkelig kun 4 der har en mening??[/quote]

Hej Jens.

Nu har jeg prøvet det her nye forum ,i en lille uges tid og har lært det at kende, jeg ser over hovedet ingen problemer
i det,i forhold til det gamle,jeg har ikke noget at brokke mig over.
flot arbejde !! Jens.
Mvh Flemming

Geografisk sted: Smorup, Haverslev, Himmerland
[quote="kroman"]
nu fik jeg skrevet i det første indlæg "lidt fed bag" jeg mente faktisk MEGET feed back - er der virkelig kun 4 der har en mening??[/quote]

Hej Jens

Jeg syntes det ser fint ud.

Der er ingen grund til at have billed galleri på begge sider. Så er det sjovere at have bruger gallerier hvor man selv kan ligge billeder ind af maskinparken og projekter.
Jeg ved ikke lige hvad "Portal siden" er. så den kommer jeg nok heller ikke til at savne. :o)

Jeg kan godt savne den fede skrift på indlæg man ikke har læst. Men "vis nye indlæg" virker fint, så ingen grund til at bøvle en masse med det.

Jeg har stor taknemlighed for at du har tid og lyst til at vedligeholde siden og opdaterer den. For jeg syntes det er et rigtigt godt forum "vi" har her, med god hjælp og velmenende kommentarer fra andre brugere.

Mvh Brian

Geografisk sted: Smorup, Haverslev, Himmerland
Er der ikke noget galt med afstemningen!
Der er egentigt 2 spørgsmål men man kan kun stemme 1 gang?

ja jeg vil gerne have portalsiden tilbage
nej jeg kan sagtens undvære portalsiden

ja jeg vil gerne have fotogalleriet tilbage
nej jeg kan godt undvære fotogalleriet

Mvh Brian

Site Admin
Brugeravatar

vedr. afstemning, jo det kan man godt sige - jeg tænkte ikke lige over at man kun kunne stemme een gang - så man skal derfor tænke sig rigtigt godt om inden man stemmer :wink:

portalsiden er den hvor der står nyhedder statistkker kalender osv på

Geografisk sted: Randers
Hej Kroman!

Jeg kan sagtens undvære galleriet, men jeg må indrømme at jeg savner portalsiden lidt, især den lille information om hvor mange indlæg der er kommet siden sidste gang man var logget ind.

Jeg synes det nye forum virker rigtig godt, det virker som om det arbejder lidt hurtigere end det gamle!

MVH Thomas

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]