[quote="kroman"]Ben: Når du er logget på kan du dels klikke på vis aktive indlæg eller vis nye indlæg eller se iconet længst til venstre på hoved siden er der nye indlæg lyser det op
Gumme: designet er det samme stort set som i det gamle forum . der var 2 i starten men jeg mener det her er det mest overskuelige. og det er blevet betydeligt nemmere for mig og jeg synes osse det kører noget hurtigere nu.
Jesper: Det galleri på
http://www.dvtk.dk lægger jeg billeder op i manuelt når ånden er over mig, det der evt skulle være i forb. m. forummet skal brugerne selv lægge billeder op i og alle vil få deres eget album, og de er ikke afhængige af mig. det er helt fint med billeder i indlæggene som illustration, men mere generelle billeder er det vel mere smart at have lidt i en samling?
nu fik jeg skrevet i det første indlæg "lidt fed bag" jeg mente faktisk MEGET feed back - er der virkelig kun 4 der har en mening??[/quote]
Hej Jens.
Nu har jeg prøvet det her nye forum ,i en lille uges tid og har lært det at kende, jeg ser over hovedet ingen problemer
i det,i forhold til det gamle,jeg har ikke noget at brokke mig over.
flot arbejde !! Jens.
Mvh Flemming