Dato og tid er tors 4. mar 2021 08:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuglebjerg Sydvestsjælland
Nu har der været fred og ro på forum og hjemmeside i længere tid, men først på ugen gik det så galt - desværre. En del filer og mapper var uden grund pludselig pist væk. Vi har vist fået lagt det hele op igen og alt skulle virke, lige undtagen den mappe og fil, der gør at når man klikker på en vedhæftet fil eller et billede i et indlæg, kan åbne en pdf fil eller billedet i større format. lige nøjagtig indholdet af den mappe og fil har jeg ikke backup af. Så nu er der kun een vej, nemlig at vi selv løber vores indlæg igennem og følger nedenstående anvisning, så vi kan få pdf-filer og billeder på plads igen. Jeg beklager og vil fremover også tage backup af denne mappe.

start med at klikke på "vis dine indlæg" øverst oppe til højre. så kommer alle de tråde frem man har skrevet i, både dem man selv har oprettet og dem man har deltaget i.

i de indlæg hvor der er en clips er der en vedhæftet fil. Vælg nu et indlæg hvor du har vedhæftet en fil og klik på rediger nederst til højre i indlægget og slet filen.
klik derefter på gennemse for at finde filen igen på din egen computer og klik på tilføj filen. og klik på udfør. så er filen tilbage og det virker igen.

Hellere ægte storhedsvanvid end falsk beskedenhed.. (Erik Clausen)

Geografisk sted:          
Kære Jens,

Det forstår jeg ikke. Mener du at vi skal genoplade ALLE billeder og PDF-filer i ALLE vores indlæg?? (jeg håber sandelig ikke at det var det du mente).

hilsen Jesper

Site Admin
Brugeravatar

ehhhhhh..............
ja det er noget ged altså, alle filer eksisterer, men stierne passer åbenbart ikke mere. Jeg har ringet til en ven :?: som måske kan løse problemet på en nemmere måde, så vent lige lidt, man har vel lov at være heldig - bare en gang i mellem

Geografisk sted:          
Kære Jens,

Hvor er filen "hydraulik.gif" i diskussionen
viewtopic.php?f=2&t=2028
blevet af?

Og filen
"37601735_343_9999_0_0_0_0.jpg"
i diskussionen
viewtopic.php?f=19&t=3070
?

Er alle filer der ikke er jpg-billeder i alle diskussioner blevet borte? Eller er det kun nogen af dem? Eller hvordan forholder det sig i det hele taget?

hilsen Jesper

Site Admin
Brugeravatar

Hej Jesper

der er ca 5-600 billeder og filer på forum. nogle enkelte er desværre gået tabt. da mappen fe var i forsvandt. Problemet er mere at stierne til filerne ikke passer helt mere. hvorfor har jeg ikke kunnet finde ud af - desværre.

der er desværre kun den hårde måde, nemlig at den enkelte bruger går ind i sit indlæg og sletter filen og derefter uploader den igen. Jeg kan se det er lidt forskelligt hvad der mangler og ikke mangler. I den sidste ende er det i databasen det hele samles, men at gå ind og rette det der, er betydeligt mere besværligt og ikke mindst langhåret
belært af dette tager jeg nu backup af mappen med filer noget oftere end før

Brugeravatar

Geografisk sted: tuse næs
okay så tror jeg vi har de ringetoner vi ska bruge :( er der ik en der ka slætte ham cubaneren

Geografisk sted: Smorup, Haverslev, Himmerland
Jeg kan ikke lade være at tænke på, om de nogen sinde har solgt noget på baggrund af disse indlæg/spam mails.

Site Admin
Brugeravatar

Ja det er lidt frustrerende, vi er lige inde i en stime i øjeblikket- de automatiske når dog ikke langt, dem er der 20-25 af om dagen, men dem der tilmelder sig manuelt er der 5-10 stykker af ca. og de skal slettes og forsøgt spærret , men det er ikke helt nemt, de sender fra forskellige mail og ip adresser.

Titel:

Geografisk sted: Vesthimmerland
---

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]