Dato og tid er man 26. jul 2021 05:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nyt domæne
Site Admin

Jens Kroman vil overdrage forummet grundet sygdom, og domænet fortsætter ikke mere. (Jenskroman.dk)

Jeg synes vi skal fortsætte forummet. Er der nogen som har et domæne vi kunne ligge forummet ind under?

vh. Kenneth Pedersen, administrator.

Geografisk sted: Lyderslev, Stevns
Hej Kenneth - og I andre.

Først - tanker til Jens Kroman, som har gjort et fantastisk stykke arbejde gennem årene.

Dernæst - jeg er helt enig i, at vi skal fortsætte forummet - der er uendeligt meget guld gemt i de gamle tråde, og fordelen her fremfor diverse facebookgrupper, er at kommentarer er relevante og folk gerne vil hjælpe.

Ved vi noget om, hvad det koster at få det hostet, hvor det er pt? Jeg kan se, at det er hos team.blue, men der er ingen priser/planer at finde på deres hjemmeside.
- Der findes steder, hvor man kan få phpbb hostet gratis - men der kan være nogle begrænsninger på datamængder og trafik.
Ved du noget om, hvor meget data, der er? Og om det er til at flytte, uden at miste data (som vi gjorde det med billeder, da domænet blev flyttet sidst).

Jeg arbejder selv i IT branchen, og har MÅSKE en mulighed for at få det hostet gennem mit arbejde - jeg er lige startet i mandags, og er ikke kommet så langt endnu - tænker at vi måske kan få det til en nogenlunde pris ...

Og så domænespørgsmålet - synes vi skal finde på et "upersonligt" domænenavn - i stil med "veterantraktorforum.dk" eller "veterantraktor.dk" - det gør det også nemmere at skifte/flytte fremover.

Mvh Jens

MF 35, 1963, stelno SHMY 310826
Tidligere:
Ferguson TEA-20, ombygget til 12V, 1950, stelno 151226
Ferguson FE 35, 1957, stelno SGF 23361
MF 35, 1962, stelno SHM 287299

Geografisk sted: 7183 Randbøl
Hallo Kenneth og resten af forummet
Trist at du er syg Jens
Men jeg håber at domænet fortsætter, jeg kan ikke hjælpe med selve domænet men gerne med penge
Jeg har været utrolig glad for siden og al den viden det gemmer, også den sobre tone er dejlig
Håber der er en mulighed med dig Jens Givskov, og at du Kenneth vil hjælpe så forummet kan bestå
Venlig hilsen Kristian

Site Admin

givskov skrev:
Hej Kenneth - og I andre.

Først - tanker til Jens Kroman, som har gjort et fantastisk stykke arbejde gennem årene.

Dernæst - jeg er helt enig i, at vi skal fortsætte forummet - der er uendeligt meget guld gemt i de gamle tråde, og fordelen her fremfor diverse facebookgrupper, er at kommentarer er relevante og folk gerne vil hjælpe.

Ved vi noget om, hvad det koster at få det hostet, hvor det er pt? Jeg kan se, at det er hos team.blue, men der er ingen priser/planer at finde på deres hjemmeside.
- Der findes steder, hvor man kan få phpbb hostet gratis - men der kan være nogle begrænsninger på datamængder og trafik.
Ved du noget om, hvor meget data, der er? Og om det er til at flytte, uden at miste data (som vi gjorde det med billeder, da domænet blev flyttet sidst).

Jeg arbejder selv i IT branchen, og har MÅSKE en mulighed for at få det hostet gennem mit arbejde - jeg er lige startet i mandags, og er ikke kommet så langt endnu - tænker at vi måske kan få det til en nogenlunde pris ...

Og så domænespørgsmålet - synes vi skal finde på et "upersonligt" domænenavn - i stil med "veterantraktorforum.dk" eller "veterantraktor.dk" - det gør det også nemmere at skifte/flytte fremover.

Mvh Jens

Hej.

Jeg arbejder på at enten få en samlet kopi af alt vedr. forum, eller få adgang via hosting firmaet, hvis ikke vi får det, ryger alle billeder og andet vedhæftet.

Selve forum fylder ca 70 mb og pt. er der 600 mb billeder.

Site Admin

Hej igen.

Jeg har muligvis en lovning på at få hostet forum hos MTKJ, det følger jeg lige op på.

Vi kan sagtens gendanne alle indlæg og selve forummet. Det er billeder og andet vedhæftet der er problemet.

Jeg har også kontaktet hosting firmaet (simply.com) om adgang eller evt. at de vil være behælpelige med at tilsende materiale.

Jeg holder jeg opdateret.

Geografisk sted: 7183 Randbøl
Nyt domæne
Hej igen
Kenneth, det er dejligt at høre der stadig er chancer for at bevare forummet
MVTK lyder godt i mine ører
Venlig hilsen Kristian

Brugeravatar

Geografisk sted: Bevtoft - Sønderjylland
Har haft meget glæde af siden, og syntes helt klart det skal føres videre. Skulle det medføre en mobile pay på et eller andet lille beløb, så ville det også værre helt i orden

61èr Fordson Dexta bensiner

Gumme

Geografisk sted: Tølløse
Hvorfor ikke spørge DVTK (Dansk Veteran Traktor Klub) om den var interesseret i at overtage forummet?

Geografisk sted: Vrensted , Løkken
Arnth Jørgensen det er nok den værste ide du idag har fået, tænk på historien, men når det så er sagt vil jeg lige ønske Jens Kroman god bedring og håber forum kan køre videre på en eller anden måde.

mvh
Torben

Site Admin

Jeg har nu (tror jeg) fået downloaded hele forummet.

Det burde beyde at alle billeder og andet vedhæftet kan genskabes.

Jeg tager kontakt til formanden for MTKJ om de vil hoste forummet.

Vi har indtil udgangen af 21 til at finde en løsning.

Geografisk sted: vestjyland
timkenneth skrev:
Jeg har nu (tror jeg) fået downloaded hele forummet.

Det burde beyde at alle billeder og andet vedhæftet kan genskabes.

Jeg tager kontakt til formanden for MTKJ om de vil hoste forummet.

Vi har indtil udgangen af 21 til at finde en løsning.

Go ide håber det lykkedes

Bukh 403 - Bukh 554- Bukh Juno - BM 425 - IH 414 -Plove Skjold-2x12 -Skjold- 2x14" -Fraugde 1x14"

Vil du frem så BUKH

Geografisk sted: Midtsjælland
Hej
Den site må ikke gå tabt.
Jeg vil gerne tilbyde at hoste siten for egen regning, da jeg hoster flere andre sites samt vedligeholder dem for forskellige foreninger og klubber - åbne som lukkede.
mbh
Jan

Har TEA-20, MF 135, MF 3080 og Valmet 805 E

Hej, dette forum bør bevares. Der er mange vigtige oplysninger her, som er nødvendige i "husholdningen" ...

Site Admin

jba4576 skrev:
Hej
Den site må ikke gå tabt.
Jeg vil gerne tilbyde at hoste siten for egen regning, da jeg hoster flere andre sites samt vedligeholder dem for forskellige foreninger og klubber - åbne som lukkede.
mbh
Jan

Har TEA-20, MF 135, MF 3080 og Valmet 805 E

Tak for dejlig respons.

Jeg er lidt ferie ramt, samtidig med vejret siger jeg skal lave hø, så jeg vender lige tilbage. Så kan vi lige tage en snak om det.

God sommer til alle.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]